Search

E-courses
Teachers

Filter


Academic year


Menu

E-course title
Korporativna kultura

Study programme
Graduate university studies
ECTS
2

E-course language
Croatian
The course is visible
Yes

Professor
Full name
Mario Šporčić
Assistent
Full name
Course description
Korporativna kultura, u literaturi poznata i kao organizacijska kultura ili kultura poduzeća, svrstava se među ključne činitelje poslovanja i razvoja gospodarskih organizacija (trgovačko društvo, poduzeće i sl.) u svim područjima, pa tako i šumarstvu. Odnos prema inovacijama i progresu, odnos prema očekivanim životnim stavovima kupaca/klijenata ili vlastitih radnika, odnos prema očuvanju ljudskog okoliša i poštovanje prema prirodi, želja da se kroz poslovanje olakša i uljepša život, sve su to pokazatelji organizacijske kulture. Ono što predstavlja način na koji se posluje, ono što iskazuje ljestvicu vrijednosti u poduzeću ili, drugim riječima, skup svih činitelja kojima se definiraju životna filozofija i specifičan stil nekog poduzeća može se smatrati kulturom tog poduzeća. U interaktivnom radu sa studentima obraditi će se: pojam i definicija korporativne kulture, elementi korporativne kulture, uloga i funkcije korporativne kulture, oblikovanje korporativne kulture, modeli, vrste i tipovi korporativne kulture, održavanje i promjene korporativne kulture, odnos kulture i menadžerskih stilova, metode i modeli istraživanja, utjecaj na djelotvornost organizacija, primjeri korporativne kulture i dr. Kroz navedene sadržajne cjeline studenti će spoznati važnost korporativne kulture kao činitelja koji definira većinu onoga što se radi i kako se radi, koji izražava svrhu, misiju i poslovnu strategiju organizacija te po kojem se organizacije međusobno razlikuju.