Pretraži

E-kolegije
Nastavnike

Filtriraj


Akademska godina


Izbornik

Naziv kolegija
Korporativna kultura

Vrsta studija
Sveučilišni diplomski
ECTS bodova
2

Jezik kolegija
Hrvatski
Kolegij vidljiv
Da

Nositelji kolegija
Ime i prezime
Mario Šporčić
Izvođači nastave
Ime i prezime
Opis kolegija
Korporativna kultura, u literaturi poznata i kao organizacijska kultura ili kultura poduzeća, svrstava se među ključne činitelje poslovanja i razvoja gospodarskih organizacija (trgovačko društvo, poduzeće i sl.) u svim područjima, pa tako i šumarstvu. Odnos prema inovacijama i progresu, odnos prema očekivanim životnim stavovima kupaca/klijenata ili vlastitih radnika, odnos prema očuvanju ljudskog okoliša i poštovanje prema prirodi, želja da se kroz poslovanje olakša i uljepša život, sve su to pokazatelji organizacijske kulture. Ono što predstavlja način na koji se posluje, ono što iskazuje ljestvicu vrijednosti u poduzeću ili, drugim riječima, skup svih činitelja kojima se definiraju životna filozofija i specifičan stil nekog poduzeća može se smatrati kulturom tog poduzeća. U interaktivnom radu sa studentima obraditi će se: pojam i definicija korporativne kulture, elementi korporativne kulture, uloga i funkcije korporativne kulture, oblikovanje korporativne kulture, modeli, vrste i tipovi korporativne kulture, održavanje i promjene korporativne kulture, odnos kulture i menadžerskih stilova, metode i modeli istraživanja, utjecaj na djelotvornost organizacija, primjeri korporativne kulture i dr. Kroz navedene sadržajne cjeline studenti će spoznati važnost korporativne kulture kao činitelja koji definira većinu onoga što se radi i kako se radi, koji izražava svrhu, misiju i poslovnu strategiju organizacija te po kojem se organizacije međusobno razlikuju.