Pretraži

E-kolegije
Nastavnike

Filtriraj


Akademska godina


Izbornik

Naziv kolegija
Poslovna i medijska etika

Vrsta studija
Preddiplomski stručni studij
ECTS bodova
0

Jezik kolegija
Hrvatski
Kolegij vidljiv
Ne

Nositelji kolegija
Ime i prezime
Sead Alić
Izvođači nastave
Ime i prezime
Marijana Kolednjak
Opis kolegija

Cilj je kolegija upoznati studente s etičkom dimenzijom novinarskog posla, odnosno s osnovnim dimenzijama poslovanja u medijima odnosno s medijima. Studente se upoznaje s osnovnim stavovima filozofijske discipline etike, ali se predavanja i vježbe usmjeravaju prema poticanju i povećavanju svijesti o važnosti etičnog postupanja u medijima kao i mnogim drugim životnim i poslovnim situacijama. Analizirajući osnove deontologije, vijesti i medijske kampanje, studenti se djelatno upoznaju s pitanjima obrane javnog dobra, sa smislom kodeksa novinarskih društava i smislom postojanja etičkih povjerenstava u različitim institucijama društva.