Pretraži

E-kolegije
Nastavnike

Filtriraj


Akademska godina


Izbornik

Naziv kolegija
Marketing usluga

Vrsta studija
Diplomski sveučilišni
ECTS bodova
0

Jezik kolegija
Hrvatski
Kolegij vidljiv
Da

Nositelji kolegija
Ime i prezime
Maja Vujičić
Izvođači nastave
Ime i prezime
Opis kolegija

Značenje usluga u tržišnom gospodarstvu. Promjene u okruženju koje su pogodovale razvoju usluga. Definiranje usluge i klasifikacija usluga. Specifična obilježja usluga. Odnos uslužnog poduzeća i korisnika usluge. Identifikacija ciljnih tržišta i pozicioniranje usluge. Odrednice kvalitete usluge te osiguravanje i praćenje zadovoljstva korisnika. Interni i interaktivni marketing. Specifičnosti elemenata marketing miksa u uslužnim poduzećima: oblikovanje usluge, procesi pružanja usluga, fizičko okruženje, ljudi kao element marketing miksa, prodaja i distribucija, cijena, promocija. Oblikovanje i upravljanje ponudom usluga.