Pretraži

E-kolegije
Nastavnike

Filtriraj


Akademska godina


Izbornik

Naziv kolegija
Istraživačka nastava prirode i društva

Vrsta studija
Integrirani preddiplomski i diplomski
ECTS bodova
0

Jezik kolegija
Hrvatski
Kolegij vidljiv
Ne

Nositelji kolegija
Ime i prezime
Dunja Anđić
Izvođači nastave
Ime i prezime
Antonia Ćurić
Opis kolegija

Studij: INTEGRIRANI PREDDIPLOMSKI I DIPLOMSKI SVEUČILIŠNI UČITELJSKI STUDIJ (IX. SEMESTAR)

Broj i oznaka predmeta: ISTNPID

Web stranica predmeta: Merlin/ ISTRAŽIVAČKA NASTAVA PRIRODE I DRUŠTVA (ISTNPID 2018./2019.)

ECTS bodovi: 4

Nastavno opterećenje: (1P + 2V + 0S)

Mjesto izvođenja nastave: Učiteljski fakultet, Sveučilišna avenija 6, Rijeka (Sveučilišni kampus).

Za upis ovog kolegija, potrebni preduvjeti određeni su odredbama za upis u višu godinu studija. Poželjno je da je student prije upisa ovog kolegija uspješno položio kolegije Metodika nastave prirode i društva 1. i Metodika nastave prirode i društva 2.  

Sadržaj predmeta:

Sadržaj ovog kolegija uključuje sljedeće teme koje će se realizirati i tijekom predavanja i tijekom vježbi:

  1.  Povijesni osvrt na istraživanja prirode i društva- pedagozi i pedagoške koncepcije
  2. Istraživačka nastava prirode i društva- ključni pojmovi, obilježja
  3. Istraživačka nastava prirode i društva- ishodišta ( analiza kurikuluma (NOK) i nastavnog plana za osnovnu školu)
  4.  Prirodoznanstvena metoda u nastavi prirode i društva- postupci
  5. Motivacija učenika za istraživačku nastavu prirode i društva
  6. Istraživačka nastava prirode i društva- istraživanja promatranjem
  7. Istraživačka nastava prirode i društva- istraživanja praktičnim radom
  8. Problemsko-istraživački pristup u nastavi prirode i društva
  9. Projektni pristup u nastavi prirode i društva
  10. Terenska nastava i terenska istraživanja (priprema i izvedba)
  11. Demonstracije istraživanja u nastavi prirode i društva: biljke, životinje, djelatnost ljudi   
  12. Pokusi u nastavi prirode i društva- istraživanja zraka, tla, vode…
  13. Primjeri dobre prakse istraživanja u nastavi prirode i društva