Pretraži

E-kolegije
Nastavnike

Filtriraj


Akademska godina


Izbornik

Naziv kolegija
Rad s darovitom djecom

Vrsta studija
Vrsta studija nije upisana
ECTS bodova
0

Jezik kolegija
Hrvatski
Kolegij vidljiv
Da

Nositelji kolegija
Izvođači nastave
Ime i prezime
Opis kolegija
I. Uvod 1. Osnovni pojmovi (inteligencija, darovitost, talentiranost) 2. Teorijski pravci o darovitosti i njihov utjecaj na oblike poticanja darovitih pojedinaca (Renzulli-Reis-Troprstenasta definicija darovitosti, H.Gardner – teorija višestruke inteligencije i dr.) II. Identifikacija i prepoznavanje darovitosti 1. Identifikacija darovitosti (metodološki problemi, identifikacija u ranoj dobi djeteta, moguće posljedice identifikacije, interdisciplinarni pristup identifikaciji, uloga odgajatelja u procesu otkrivanja darovitih) 2. Osobine darovitih pojedinaca (socijalno i emocionalno funkcioniranje, motivacija, kognitivne potrebe, odgojno-obrazovne potrebe) III. Rad sa darovitom djecom 1. Osnovni oblici odgojno-obrazovne potpore darovitim pojedincima 2. Akceleracija (prednosti, nedostaci, mogući oblici, postupak akceleracije u odgojno-obrazovnim ustanovama) 3. Obogaćivanje (pojam i sadržaj obogaćenog kurikuluma), dodatno obogaćivanje sredine u vrtiću ili školi 4. Praćenje darovitih u njihovom razvoju IV. Kreativnost i darovitost 1. Pojam kreativnosti 2. Razvijanje kreativnosti tijekom života pojedinca s naglaskom na predškolskoj dobi 3. Modeli zadržavanja kreativnosti, kreativne radionice kao oblik poticanja darovitosti 4. Rješavanje problema i kreativna rješenja V. Potpora darovitoj djeci 1. Osobine odgajatelja/učitelja za rad s darovitim pojedincima, mogućnosti stalnog stručnog usavršavanja 2. Uloga obitelji u razvoju darovitih pojedinaca