Pretraži

E-kolegije
Nastavnike

Filtriraj


Akademska godina


Izbornik


Vrsta studija
Vrsta studija nije upisana
ECTS bodova
0

Jezik kolegija
Hrvatski
Kolegij vidljiv
Da

Nositelji kolegija
Izvođači nastave
Ime i prezime
Opis kolegija
1. Marketing kao tržišno usmjerena poslovna koncepcija :Funkcije i područja marketinga 2. Obilježja turističkog tržišta 3. Primjena marketinga u turizmu 4. Marketinške informacije i istraživanje turističkog tržišta 5. Marketinški informacijski sustav u turizmu 6. Politika proizvoda u turizmu 7. Politika cijena u turizmu 8. Komuniciranje s turističkim tržištem 9. Politika prodaje i kanala distribucije 10. Planiranje marketinških aktivnosti u turizmu 11. Organizacija marketinga u turizmu 12. Kontrola marketinških aktivnosti u turizmu 13. Marketing turističke destinacije 14. Marketing u turizmu u funkciji održivog razvoja 15. Zaključna razmatranja