Naziv kolegija
Marketing
Vrsta studija
Vrsta studija nije upisana
ECTS bodova
0
Jezik kolegija
Hrvatski
Kolegij vidljiv
Da
Nositelji kolegija
Izvođači nastave
Ime i prezime
Opis kolegija
Koncepcijske osnove marketinga - marketing tržišno usmjereno vođenje i upravljanje poduzećem.
Postavke marketinške teorije i njezin povijesni razvoj.
Okolina i marketing, marketinški sustav poduzeća.
Proces strateškog planiranja marketinga, marketinške odluke i koncepcija marketinga.
Ponašanje tržišnih sudionika i kupovne odluke poduzeća.
Informacijske osnove marketinga i osnove istraživanja tržišta i marketinga (MAIS).
Prognoza prodaje, kvantitativne i kvalitativne metode prognoze.
Segmentiranje tržišta - predmet i obuhvat segmenata ,strategije segmentacije, obrade tržišta, optimiranje segmenata, pozicioniranje segmenata.
Instrumenti strateške analize-SWOT, koncept krivulje iskustva, analiza GAP, analiza lanca vrijednosti, koncept rane spoznaje i činitelja uspješnosti, koncept životnog ciklusa tržišta i proizvoda, model pozicioniranja, portfolio, PIMSI .
Planiranje marketinških ciljeva i marketinških strategija, odlučivanje o strategijama , vrednovanje i prilagodba strategija.
Odluke politika proizvoda ,inovacija i eliminacija proizvoda.
Pakiranje, servis i oblikovanje programa asortimana proizvoda, marke proizvoda.
Odluke politike kontrahiranja cijena - pregovaranja o kupoprodajnim uvjetima.
Strategije politike cijena , donašanje odluka o cijenama i politika kondicija.
Odluke distribucijske politike.
Odluke komunikacijske politike, primjena komunikacijskog miksa i budžetiranje miksa.
Integralno planiranje i koordiniranje marketinškog miksa.
Organizacija marketinga, implementacija i kontrola marketinga.
Institucijska i sektorska područja marketinga i osnovne posebnosti marketinga potrošnih dobara.