Pretraži

E-kolegije
Nastavnike

Filtriraj


Akademska godina


Izbornik


Vrsta studija
Vrsta studija nije upisana
ECTS bodova
0

Jezik kolegija
Hrvatski
Kolegij vidljiv
Da

Nositelji kolegija
Ime i prezime
Ariana Nefat
Izvođači nastave
Ime i prezime
Opis kolegija
1. Koncepcijske osnove marketinga - marketing tržišno usmjereno vođenje poduzeća 2. Postavke marketinške teorije i njihov povijesni razvoj 3. Okolina i marketing 4. Marketinški sustav poduzeća 5. Proces strateškog planiranja marketinga, marketinške odluke i koncepcija marketinga 6. Ponašanje tržišnih sudionika i kupovne odluke poduzeća 7. Informacijske osnove marketinga i osnove istraživanja tržišta i marketinga (MAIS) 8. Prognoza prodaje, kvantitativne i kvalitativne metode prognoze 9. Segmentiranje tržišta - predmet i obuhvat segmenata 10. Strategije segmentacije i obrade tržišta, optimiranje segmenata 11. Planiranje strategija poduzeća i marketinških strategija 12. Instrumenti strateške analize 13. Odlučivanje o strategijama , vrednovanje i prilagodba strategija 14. Odluke politika proizvoda 15. Inovacija i eliminacija proizvoda 16. Pakiranje, servis i oblikovanje programa asortimana proizvoda, marke proizvoda 17. Odluke politike kontrahiranja - pregovaranja o uvjetima 18. Strategije politike cijena 19. Donašanje odluka o cijenama i politika kondicija 20. Odluke distribucijske politike 21. Odluke komunikacijske politike 22. Primjena komunikacijskog miksa i budžetiranje miksa 23. Integralno planiranje i koordiniranje marketinškog miksa 24. Organizacija marketinga, implementacija i kontrola marketinga 25. Institucijska područja marketinga i posebnosti marketinga potrošnih dobara 26. Posebnosti marketing usluga i marketing investicijskih dobara 27. CRM - upravljanje odnosa s kupcima 28. Ekološki marketing i marketing ekologije 29. Međunarodni marketing i njegova obilježja 30. Internet marketing-marketing putem Interneta