Naziv kolegija
Ekonomika poduzeća
Vrsta studija
Vrsta studija nije upisana
ECTS bodova
0
Jezik kolegija
Hrvatski
Kolegij vidljiv
Da
Nositelji kolegija
Ime i prezime
Izvođači nastave
Ime i prezime
Opis kolegija
1. Studenti će učiti upotrebljavati ekonomske modele kako bi izolirali relevantne elemente za odlučivanje, identificirali njihove odnose i formulirali modele za odlučivanje na koje će se primjenjivati potrebni instrumenti odlučivanja. Između ostalih, kolegij će biti uglavnom usmjeren na: određivanje cijene unutar različitih tržišnih struktura, teoriju potražnje, proizvodnju i troškove, profit i donošenje odluka.
I. Uvod
Što je Ekonomika poduzeća?
II Poduzeće i ciljevi
Optimalna točka poslovanja
Poduzeće i profit
III. Potražnja i ponuda
IV. Proizvodnja i troškovi
Teorija proizvodnje
Analiza troškova i profita
Empirijska analiza troškova i proizvodnje
V Tržišne strukture (savršena konkurencija; monopol; oligopol; monopolsitička konkurencija; Određivanje cijena; Donošenje odluka na nekonkurentnom tržištu;)
VI. Reguliranje tržišne ekonomije
Porezi i subvencije
Troškovi reguliranja
VII. Mjerila uspješnosti poslovanja
VIII. Donošenje odluka