Pretraži

E-kolegije
Nastavnike

Filtriraj


Akademska godina


Izbornik


Vrsta studija
Vrsta studija nije upisana
ECTS bodova
0

Jezik kolegija
Hrvatski
Kolegij vidljiv
Da

Nositelji kolegija
Ime i prezime
Izvođači nastave
Ime i prezime
Opis kolegija
1. Studenti će učiti upotrebljavati ekonomske modele kako bi izolirali relevantne elemente za odlučivanje, identificirali njihove odnose i formulirali modele za odlučivanje na koje će se primjenjivati potrebni instrumenti odlučivanja. Između ostalih, kolegij će biti uglavnom usmjeren na: određivanje cijene unutar različitih tržišnih struktura, teoriju potražnje, proizvodnju i troškove, profit i donošenje odluka. I. Uvod Što je Ekonomika poduzeća? II Poduzeće i ciljevi Optimalna točka poslovanja Poduzeće i profit III. Potražnja i ponuda IV. Proizvodnja i troškovi Teorija proizvodnje Analiza troškova i profita Empirijska analiza troškova i proizvodnje V Tržišne strukture (savršena konkurencija; monopol; oligopol; monopolsitička konkurencija; Određivanje cijena; Donošenje odluka na nekonkurentnom tržištu;) VI. Reguliranje tržišne ekonomije Porezi i subvencije Troškovi reguliranja VII. Mjerila uspješnosti poslovanja VIII. Donošenje odluka